آسمان

ساخت وبلاگ

بیوگرافی کیتی پری همراه با عکس

  • بیوگرافی کیتی پری همراه با عکس

    بیوگرافی کیتی پری

    کیتی پری (کاترین الیزابت هادسن) (به انگلیسی: Katheryn Elizabeth Hudson) (زادهٔ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴) که با نام کِیتی پری (به انگلیسی: Katy Perry) شناخته می‌شود؛ خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل آمریکا است. او همراه باموسیقی گاسپل (موسیقی مربوط به دین، فرهنگ وباورهای مسیحیت) بزرگ شده است. او در سال اول دبیرستان حرفهٔ موسیقی را با نام کیتی هادسن و با انتشار آلبومی با همین نام (کیتی هادسن) آغاز کرد که با استقبال روبرو نشد. بعدها او یک تکاهنگ خواند که هیچگاه منتشر نشد. او پس از امضای قرارداد با کپیتال موزیک گروپ نام هنری کِیتی پری را برگزید.

    نام کیتی پری پس از انتشار نخستین آلبوم اصلیش، یکی از پسرها (one of the boys) در سال ۲۰۰۸ بر سر زبان‌ها افتاد. سه ترانه از این آلبوم جز ده آهنگ برتر فهرست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفت. در سال ۲۰۱۰ سومین آلبوم استودیویی‌اش با نام رویای نوجوانی منتشر شد که در صدر فهرست بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفت.

    پنج ترانه از این آلبوم شامل دختران کالیفرنیا، رویای نوجوانی، آتش بازی، ای تی و آخرین شب جمعه شماره یک شدند. آلبوم رویای نوجوانی نخستین آلبوم پرشماره‌یک دار در تاریخ فهرست بیلبورد ۲۰۰ لقب گرفت و کیتی پری نخستین خوانندهٔ زنی لقب گرفت که چنین عملکردی داشته است. کیتی این آلبوم را در تور کالیفرنیایی رویایی اجرا کرد. این تور به طور ناخالص شصت میلیون دلار درآمد داشت. در سال ۲۰۱۲ کیتی پری آلبوم رویای نوجوانی را با نام رویای نوجوانی، معجونی کامل دوباره منتشر کرد. او در این سال دو تک‌آهنگ به نام کاملاً هوشیار) و بخشی از من را نیز اجرا کرده است.

    پری تنها خواننده‌ای است که در بیش از ۵۲ هفتهٔ پیاپی در بین ۱۰ مکان نخست فهرست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۲ او برای ۸ جایزه گرمی نامزد شد از جمله جایزه گرمی برای بهترین آلبوم سال (برای رویای نوجوانی) و جایزه گرمی برای بهترین ضبط سال (برای آتش بازی). او در سال ۲۰۱۱ توسط ام تی‌وی بهترین بازیگر سال نام گرفت. ۱۶ میلیون آلبوم در سرتاسرجهان و ۷۲ میلیون ترانه او در آمریکا و ۱۰۰ میلیون عدد در سراسر جهان به فروش رفت.کیتی سومین عطر خود را در سال ۲۰۱۳ به همگان عرضه کرد.

    کیتی پری 2018

    اطلاعات هنرمند
    نام اصلیکاترین الیزابت هادسن
    نام مستعارکِیتی پری
    زادروز۲۵ اکتبر ۱۹۸۴ (۳ آبان ۱۳۶۳)
    سنتا باربارا، کالیفرنیا
    اهل کشورآمریکا
    سبک‌هاپاپ، راک، الکترونیک
    کار(ها)خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر
    ساز(ها)آوازخوان، گیتار، پیانو
    مدت کار۲۰۰۱ – اکنون
    ناشر(ها)تپه قرمز، آیلند رکوردز، کلمبیا رکوردز، کپیتال رکوردز

    در نهایت، کیتی در اکتبر سال ۲۰۱۳ چهارمین آلبوم خود را با نام منشور منتشر کرد. آلبوم او بیشترین فروش در هفته نخست را پس از بیانسه از ان خود کرد؛ پس از آن مایلی سایرس و لیدی گاگا بیشترین فروش را در سال ۲۰۱۴ درمیان خوانندگان زن کسب کردند. او هم اکنون در حال برگزاری تور بسیار بزرگ و تجملاتی خود به نام پریسماتیک تور در سرتاسر جهان است. او در سال ۲۰۱۴ در تکاهنگی با مدونا ملکه پاپ در البوم جدید او همکاری خواهد کرد. طبق گزارش های اخیر الگو ی کیتی پری در دوران جوانی مدونا بوده است.

    پری تاکنون جوایز و نامزدی‌های زیادی شامل ۴ رکورد جهانی گینس، ۵ جایزه موسیقی آمریکا، یک جایزه بریت و یک جایزه جونو دریافت کرده و از سال 2011 تا 2018 نامش در فهرست «پردرآمدترین زنان در موسیقی» که توسط مجله فوربزگردآوری شده، بوده‌است. در طول حرفه‌اش او بیش از ۴۰ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون تک‌آهنگ در سرتاسر دنیا فروخته‌است که او را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ کرده‌است. ارزش او در سال ۲۰۱۶ برابر با ۱۲۵ میلیون دلار بود.

    در جهان فیلم نیز او در ژوئیه ۲۰۱۱، برای اولین بار در فیلم اسمورف‌ها به جای شخصیت اسمورف مو طلا صحبت کرد و در سال ۲۰۱۳ در دنبالهٔ آن نیز همین نقش را بر عهده داشت. در ژوئیه سال ۲۰۱۲، وی مستند کیتی پری: بخشی از من را منتشر کرد که در آن به زندگی‌اش به عنوان یک هنرمند و ازدواج کوتاه‌مدتش با راسل برند بازیگر و کمدین انگلیسی در اوایل دههٔ ۲۰۱۰ میلادی پرداخته شده‌است. پری در سال ۲۰۱۸ داور شانزدهمین فصل مجموعهٔ امریکن آیدل بود.

    زندگی شخصی کیتی پری

    پری با نام کاترین الیزابت هادسن در سانتاباربارای کالیفرنیا زاده شد. پری رگ و ریشه‌ای از پرتغال، آلمان، ایرلند و انگلیس دارد. او فرزند دوم دو کشیش است. او یک خواهر بزرگتر به نام “آنجلا هادسن” و یک برادر کوچکتر به نام “دیوید هادسن” دارد. دایی پری “فرانک پری” (که برادر ناتنی مادرش است) یک کارگردان است.

    او همواره همراه والدین مذهبی‌اش بود و بین ۹ تا ۱۷ سالگی در کلیسای آنان آوازهای مذهبی می‌خواند و با شنیدن موسیقی مذهبی گاسپل (موسیقی مربوط به دین، فرنگ وباورهای مسیحیت) بزرگ شده است و اجازه نداشت تا به آنچه مادرش آنرا موسیقی غیر مذهبی می‌نامید، گوش بدهد. او همچنین در کمپ‌ها و مدارس مسیحی حضور می‌یافت. او رقصیدن را در بچگی در ساختمان تفریحات سانتاباربارا آموخت و کارش را با سبک‌های رقص سووینگ، لیندی هاپ، جیتربوگ آغاز کرد.

    او در دبیرستان دوس پووبلوس پس از سال اول مدرک رشد آموزش همگانی را دریافت کرد و تصمیم گرفت تحصیل را برای پیگیری کار موسیقی ترک کند. او با آوازخوانی شروع کرد چون در دوران بچگی همین کار را با تقلید از خواهرش انجام می‌داد. خواهر پری با نوارکاست تمرین می‌کرد و پری وقتی او نبود با نوارها تمرین می‌کرد. او آوازخوانی را تمرین و برای والدینش اجرا می‌کرد. پدر و مادرش پیشنهاد کردند که او نزد مربی آواز ادامه دهد. او از فرصت استفاده کرد واز سن ۹ تا ۱۶ سالگی آوازخوانی را نزد مربی‌اش آموخت.

    ازدواج و همسران کیتی پری

    در سال ۲۰۱۰ در یک مراسم موزیک و موسیقی که جشن سنتی هندوها در راجستان بود شرکت کرد و در آنجا باآقای راسل برند بازیگر کمدی انگلیسی آشنا شد و یک سال بعد از آشنایی آنها با هم ازدواج کردند .

    آنها در بسیاری از محافل هنری و مراسم های مختلف به صورت دو نفره حضور پیدا می‌کردند

    علت طلاق

    بعد از گذشت چند ماه از زندگی آنها همسرش از او تقاضای بچه کرد و کیتی پری گفت که من به خاطر مشغله های کاری و تعداد های کنسرت که باید برگزار کنند نمی‌توانم فعلاً مادر شوم و همین باعث شد که آنها از یکدیگر جدا شدند.

    کیتی پری بعد از اینکه از راسل برند جدا شود بعد از یک سال با آقای جان مایر خواننده مشهور آمریکایی طرح رفاقت و با او ازدواج کرد.

    بعد از چند ماه آشنایی با جان مایر از اون هم جدا شد تاکنون ۱۰ بار وارد رابطه با چهره های مشهور آمریکایی و جهان شده است اما بعد از مدتی از آنها جدا شده

    در زیر لیستی از افرادی که با این خواننده رابطه داشته‌اند و مشاهده می کنید.

    ۲۰۰۲ – ۲۰۰۳: جاستین یورک
    ۲۰۰۳ – ۲۰۰۵: متیو تیسن
    ۲۰۰۵ – ۲۰۰۶: جانی لویس
    ۲۰۰۷ – ۲۰۰۸: تراوی مک کوی
    ۲۰۰۹: جاش گوربون
    ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱: راسل برند
    ۲۰۱۲: باپتیستی گیابیکونی
    ۲۰۱۲ – ۲۰۱۴: جان مایر
    ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵: دیپلو
    ۲۰۱۶ – تا امروز: اورلاندو بلوم

    این خواننده در حال حاضر با آقای اورلاندو بلوم بازیگر انگلستانی نامزد کرده است و ازسال ۲۰۱۶ تاکنون با او در رابطه میباشد.

    او با تک‌آهنگ اینترنتی خود به نام «Ur So Gay» در سال ۲۰۰۷ و بعد از آن با تک‌آهنگ دختری را بوسیدم در سال ۲۰۰۸ و سپس با ترانه داغ و سرد در همان سال به دنیای شهرت قدم گذاشت. این آهنگ‌ها در بیش از ۲۰ کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا و ایرلند در رتبه‌های بالای جدول‌های موسیقی قرار گرفتند

    جوایز و دست آوردها

    در طول حرفه‌اش، پری پنج جایزه موسیقی آمریکا، هفت جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی و چهارده جایزه برگزیده مردم برده و چهار رکورد گینس به نامش ثبت شده‌است. در سپتامبر ۲۰۱۲، بیلبورد او را «زن سال» نامید. از مه ۲۰۱۰ تا سپتامبر ۲۰۱۱، ۶۹ هفتهٔ متوالی در صدر فهرست بیلبورد ۱۰۰ بود و رکورد جدیدی به نام خودش ثبت کرد. رؤیای نوجوانی نخستین آلبوم یک هنرمند زن بود که ۵ تک‌آهنگ با رتبهٔ ۱ فهرست بیلبورد داشت و در کل بعد از آلبوم بد مایکل جکسون در رتبهٔ دوم قرار گرفت. فدراسیون بین‌المللی صنعت فونوگرافی(IFPI) او را بهترین هنرمند زن سال ۲۰۱۳ انتخاب کرد. تا سپتامبر ۲۰۱۴، او ۹ تک‌آهنگ با رتبهٔ ۱ بیلبورد داشته‌است که آخرین آن آهنگ «اسب تیره» بوده‌است.

    بنا بر گزارش انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا، پری با فروش ۹۸ میلیون نسخه از تک‌آهنگ‌هایش، پرفروش‌ترین آثار را به صورت دیجیتال در ایالات متحده آمریکا دارد تک‌آهنگ‌های «آتش‌بازی»، «ئی. تی.»، «دختران کالیفرنیا»، «دختری را بوسیدم»، «شب جمعه قبل»، «رؤیای نوجوانی»، «داغ و سرد»، «غرش» و «اسب تیره» هر کدام بیش از ۱۳ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. پری ۴۰ میلیون نسخه آلبوم و ۱۴۹ میلیون نسخه از تک‌آهنگ‌هایش را به فروش رسانده‌است. او در سال ۲۰۱۵ دو بار نامزد دریافت جایزه امی شد و در همین سال سه جایزه موسیقی آمریکا و دو بار جایزه بیلبورد را دریافت کرد و او بیشترین فروش دیجیتالی یک تک آهنگ را برای تک‌آهنگ اسب تیره دارد. او همچنین توانست بعد از ۵ سال دوباره در چهارم ژوئیه ۲۰۱۵ آهنگ آتش‌بازی را به رتبه ۲۴ جدول ایتیونز برساند.

    تمام ۱۷ تک‌آهنگ کیتی پری،به علاوه دو تک‌آهنگ همکاری شده و یک آهنگ معمولی در لیست ۱۲۰ آهنگ دیجیتالی پرفروش تاریخ قرارگرفته اند،این افتخار بسیار بزرگیست،همچنین آهنگ اسب تیره و آتش‌بازی به ترتیب در رتبه‌های ۲ و ۳ این لیست قرار دارند. کیتی پری اولین و تنها هنرمند تاریخ است که سه تک آهنگ با فروش بیش از ۱۰ میلیون، برابر با نشان الماس، درامریکا دارد.

    آلبوم‌ها

    استدیویی

    • کیتی هادسن (۲۰۰۱)
    • یکی از پسران (۲۰۰۸)
    • رویای نوجوانی (۲۰۱۰)
    • منشور (۲۰۱۳)
    • گواه (۲۰۱۷)

    ریمیکس

    • بیداری در وگاس (۲۰۰۹)

    فیلم‌شناسی

    تلویزیون

    سالعنواننقش
    ۲۰۰۸جوان و بی‌قرارخودش
    آتش زنخودش
    ۲۰۱۰امریکن آیدلداور مهمان
    ایکس فاکتورداور مهمان
    خیابان کنجدخودش
    سیمپسون‌هاخودش
    ۲۰۱۱آشنایی با مادرهانی
    ۲۰۱۱استعدادهای درخشان آمریکاداور مهمان

    فیلم‌ها

    • اسمورف‌ها (۲۰۱۱)
    • کیتی پری: بخشی از من (۲۰۱۲)
    • اسمورف‌ها ۲ (۲۰۱۳)
    • برند: دومین بازگشت (۲۰۱۵)
    • کیتی پری:تور جهانی منشوری (۲۰۱۵)
    • جرمی اسکات: طراح مردم (۲۰۱۵)
    • زولندر ۲ (۲۰۱۶)

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : بیوگرافی,کیتی,پری,همراه,با,عکس,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 15:11

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:46

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : تورم,۱۰۰,درصدی,در,انتظار,محصولات,غذایی, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:57

دوختن لب و چشم کیارا 12 ساله بخاطر آرایش کردن (عکس)

  • دوختن لب و چشم کیارا 12 ساله بخاطر آرایش کردن (عکس)

    به گزارش ایران ناز کیارا دختر 12 ساله بخاطر آرایش کردن توسط پدرش مورد ضرب و شتم و شکنجه و ضربات چاقو قرار گرفت.پدر کیارا لب و چشمان دختر 12 ساله اش را بخاطر آرایش کردن دوخت !

    پدری دختر خود را به جرم آرایش کردن به قتل رساند. به گزارش ایران ناز ، پدری در پنیسلوانیا به جرم قتل دختر بیگناهش دستگیر شد.

    طبق گزارش پلیس، دونالد مایر60 ساله ، دختر 12 ساله اش را به جرم آرایش کردن به قتل رسانده است.

    دونالد در اعترافات خود به پلیس   گفت: من کیارا را چون آرایش کرده بود زجرکشش کردم، دختر در سنی که داشت حق و اجازه استفاده از وسایل آرایشی را نداشت.

    به گفته های پزشکی قانونی، لب و چشمان دختر بیچاره با نخ و سوزن دوخته شده بود و با خونریزی زیاد بر اثر ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه‌اش درگذشت.

    دوختن لب و چشم کیارا 12 ساله بخاطر آرایش کردن (عکس)

    یکی از دوستان دونالد که برای کاری به پیش او آمده بود با چهره بی خیال وی که نوشیدنی هم می نوشید

    و کنار جسد خونین کیارا نشسته بود رو به رو شد. زمانی که دوست دونالد با این صحنه دردناک مواجه شد خیلی پنهانی فورا با پلیس تماس گرفت و او را لو داد.

    پلیس پس از ثبت اظهارات و گزارش پزشکی قانونی، دونالد را برای مجازات به دادگاه فرستاد.دادگاه این پدر بی رحم به زودی برگزار خواهد شد.

    دوختن لب و چشم کیارا 12 ساله بخاطر آرایش کردن (عکس)

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : دوختن,لب,و,چشم,کیارا,12,ساله,بخاطر,آرایش,کردن,(عکس), نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:30

ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

  • ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    رابطه ته ریش و جذابیت، آیا زنان ریش مردان را دوست دارند؟ تاثیر ریش بر چهره مردان. این ها کلماتی هستند که هرروز بارها و بارها در اینترنت جست و جو می‌شوند، برای آقایان نکته مهمی است که بدانند ریش چقدر جذابیت دارد و چقدر در جذب جنس مخالف دخالت دارد.

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    اگر تا کنون از خود پرسیده اید که چرا اکثر سلبریتی هاي مرد در حال گذاشتن ریش و سبیل و دست کشیدن از اصلاح کامل صورت خود هستند، شاید سورپرایز نشوید اگر بگوییم که انها اینکار را برای داشتن ظاهری مردانه تر و به اصطلاح جذابتر انجام می‌دهند. اما این موضوع فراتر از یک تفکر شخصی است و جنبه علمی دارد.

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    بر اساس مطالعه اي که توسط مجله رسمی انجمن تکامل و رفتار انسانی صورت گرفته است، نحوه ریش و سبیل گذاشتن مردان تاثیر زیادی در دیدگاه جامعه نسبت به آنان دارد. با این وجود، چنین ادعایی بدین معنا نیست که داشتن انواع مختلف ریش و سبیل نشان دهنده ویژگی هاي یکسانی است.

    ریش و سبیل

    پزشک کریستوفر اولدستون-مور، استاد دانشگاه ایالتی رایت در ایمیلی به روزنامه نیویورک تایمز دراین باره چنین نوشته است:” من از خودم می پرسم که آیا تاثیرات مثبت ریش و سبیل داشتن باعث ترجیح فرهنگی داشتن ریش و سبیل در روزگار کنونی شده است یا خیر و شاید این باور که مردان دارای محاسن بالغ تر، قابل خاطرجمعی تر و مصمم تر هستند به این دلیل است که خودمان اینروزها چنین ویژگی هایي رابه داشتن ریش و سبیل نسبت می‌دهیم.

    انواع مختلف ریش و سبیل و ویژگی های شخصیتی منتسب به آن ها

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    رابطه ریش و سبیل و جذابیت 

    ته ریش

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    زنانی که عکس هاي مردان ته ریش «۱۰ روز اصلاح نکردن» را دیده بودند آنها را جذاب ترین مردان میدانستند؛ مردانی که زنان دوست داشتند وقت خودرا با انها گذرانده اما از تعهد کامل به آنها خاطرجمعی وجود نداشت؛ یعنی زنان انها را مردانی کمتر وفادار می‌دانستند.

    ریش کامل و بلند

    مردانی که ریش کامل و بلند داشتند توسط زنان، مردانی سالم و بهتر بگوییم سالم ترین مردان با کامل ترین ویژگی هاي مردانه دیده می‌شوند که بهترین مهارت هاي پدری را دارند. همچنین زنان شرکت کننده در تحقیقات، مردان دارای ریش و سبیل بلند را بهترین گزینه ها برای داشتن رایطه طولانی مدت میدانستند زیرا بر اساس این تحقیق، ریش و سبیل بلند «نشان دهنده قابلیت هاي مردانه آنها برای مبارزه به منظور بدست آوردن منابع حیاتی» بود.

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    به گزارش پارس ناز، علاوه بر این، مردان دارای ریش و سبیل بلند بخشنده ترین، صادق ترین، زحمت کش ترین و با اعتماد به نفس ترین مردان شناخته میشدند. دراین میان چنین مردانی با ویژگی هاي منفی مانند داشتن رفتارهای ضد اجتماعی از قبیل پرخاشگری و تمایل به داشتن برتری و سلطه در مقیاس فردی و اجتماعی تعریف می‌شدند.

    نتیجه مطالعات در زمینه ریش و سبیل

    بر اساس مطالعاتی که دراین زمینه انجام گرفته، مردان در انتخاب دوستان هم جنس خود بیشتر به سمت مردان دارای ریش و سبیل بلند و ضخیم متمایل میشوند تا مردانی که هیکل متناسب تر و به اصطلاح ورزشکاری دارند. همچنین این مطالعات نشان داد که هردو جنس در انتخاب مردان برای دوستی یا ازدواج همواره به ایده آل هایي که در مردان دارای ریش و سبیل دارند دست نمییابند ودر نهایت وادار میشوند کمی از خواسته هاي خود کوتاه بیایند.

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    شاید در چنین جوامعی بدلیل وجود رقابت بیشتر برای پیدا کردن همسر یا دوست از جنس مخالف «زن»، مردان سعی دارند با گذاشتن ریش و سبیل ویژگی هاي ظاهری مردانه خودرا التیام بخشند و بدین ترتیب شانس بیشتری برای برنده شدن دراین رقابت داشته باشند. در طرف دیگر، در جوامع کم جمعیت که رقابت کمتری برای دوست و همسریابی وجود داشته و درآمد نیز نسبتاً بیشتر است، مردان تمایل بیشتری به خلاص شدن از مو هاي صورت و اصلاح کامل ریش و سبیل دارند.

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    پزشک بارنابی دیکسون دراین باره چنین می‌گوید:” وقتی که رقابت در محیط اجتماعی کاهش یافته و نیاز به تسلط داشتن از اهمیت کمتری برخوردار است، مردان از طریق کوتاه کردن ریش و سبیل بطور کامل یا دست کم کوتاه کردن آن، از شدت سیگنال هاي ظاهر مردانه خود بکاهند”. دیکسون می افزاید که محبوبیت یک سبک ریش و سبیل خاص متفاوت است و بستگی به این موضوع دارد که چه تعداد افراد دارای ظاهری مشابه در جامعه وجود داشته باشند.

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    در واقع اگر مردان بیشتری در آن اجتماع محاسن بلند و کلفت داشته باشند، زنان آن جامعه کمتر آنرا بعنوان یک عامل و ویژگی جذاب می‌بینند در حالی‌که اگر تعداد افراد دارای چنین ظاهری کمتر باشد جذابیت مردانه انها در نگاه زنان بسیار بیشتر خواهد بود.

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    ته ریش و جذابیت

    در ادامه: آیا میدانید ریش مردان چه فوایدی برای سلامتی آنها دارد؟

    چارلز داروین نظریه پرداز معروف بریتانیایی در کتاب خود به نام «تبار انسان» به موضوع ریش مردان هم پرداخته بودو در فرضیه ي خود بیان می‌کرد موی زیاد مردان برای زنان جذاب بوده و یکی از معیار های آنها برای انتخاب شریک زندگی بوده است. گرچه ممکن است عده اي این نکته را انکار کنند اما زیست شناسان امروزی هم نظریه ي داروین را تصدیق کرده اند.

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    این موضوع راکه مردانی که ریش دارند در مقایسه با مردانی که موی صورت خود رابه طور کامل اصلاح میکنند جذابیت بیشتری برای زنها دارند شاهدی بر ادعای خود میدانند. اما علاوه بر ایجاد جذابیت ظاهری، کارشناسان معتقدند مردانی که ریش و سبیل دارند از مزایای دیگری هم به ویژه سلامتی بیشتر برخوردار هستند.

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    ریش مردان چه فوایدی دارد؟

    از پوست در برابر نور خورشید محافظت میکند

    به گزارش پارس ناز، در پژوهشی که در دانشگاه ساوثرن کویینزلند استرالیا صورت گرفت معلوم شد ریش مردان مانع از رسیدن ۹۰ تا ۹۵ درصد اشعه هاي فرابنفش نور خورشید به پوست صورت میشود. به این ترتیب فرآیند پیری کند میشود و خطر ابتلا به سرطان پوست کاهش می‌یابد.

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    پزشک نیک لو یک متخصص پوست بریتانیایی میگوید بطور کلی مو محافظ مناسبی در برابر نور خورشید است: «مو عملکردی شبیه به فاکتور SPF دارد. هرچه میزان و ضخامت موها بیشتر باشد، به نوعی می‌توان گفت درجه ي SPF بالاتر است».

    علائم آسم و آلرژی را کاهش می‌دهد

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    تعداد زیادی از پژوهش ها بیان میکند در مورد مردانی که گرده ي گیاهان یا گرد و غبار باعث آلرژی یا آسم در آنها می‌شود، مو هاي صورت شان که در نزدیکی بینی قرار دارد مانند نوعی فیلتر عمل میکند و قبل از آنکه ذرات آلرژی زا وارد بدن شوند جلوی آنها را میگیرد.

    نشانه هاي پیری را کم می‌کند

    علاوه بر پیشگیري از نور خورشید و کاهش علائم پیری ناشی ازآن، موی صورت با مرطوب نگه داشتن پوست صورت علائم پیری را کم میکند. به گزارش پارس ناز: ریش از پوست صورت در برابر باد و هوای سرد که باعث خشکی پوست میشوند محافظت می‌کند.

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    همچنین استفاده از مرطوب کننده ها بر روی پوستی که ریش دارد در مقایسه با پوستی که در دسترس مستقیم هوا است و مرطوب کننده به اسانی از روی آن پاک میشود مؤثرتر خواهد بود.

    از بیمار شدن پیش گیری میکند

    کارول واکر متخصص سلامت مو میگوید ریشی که زیر چانه و گردن رشد میکند دمای گردن را بالا می‌برد و میتواند از ابتلا به سرماخوردگی پیشگیري کند. او دراین خصوص بیان میکند: «مو عایقی برای حفظ گرمای بدن است. ریش بلند و پرپشت مانع از سرمای هوا می‌شود و دمای گردن را افزایش میدهد، به این ترتیب زمانی که در دسترس هوای بیرون باشید یک مزیت محسوب می‌شود».

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    پزشک فیلیکس چوآ متخصص بیماری هاي تنفسی هم میگوید موی صورت مانند یک مانع فیزیکی در برابر هوای سرد عمل می‌کند: «مو هاي اطراف چانه و گردن یک لایه ي محافظ ایجاد می‌کند».

    عفونت را کاهش می‌دهد

    ته ریش و جذابیت | ریش مردان باعث جذابیت آن ها می شود؟

    پزشک مارتین وید متخصص پوست میگوید داشتن ریش و سبیل به معنای آن است که موی صورت اصلاح نشده؛ مسأله اي که عامل اصلی عفونت هاي باکتریایی در ناحیه ي ریش است: «اصلاح صورت با تیغ باعث ایجاد جوش، مو هاي زیرپوستی و فولیکو لیتیس «التهاب و عفونت فولیکول هاي مو» می‌شود، بنابر این مردان می‌توانند از مزایای داشتن ریش استفاده کنند».

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : ته,ریش,و,جذابیت,ریش,مردان,باعث,جذابیت,آن,ها,می,شود؟, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 210 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:16

پروپوزال بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

  • پروپوزال بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

    دانلود پروپوزال پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    مفهوم بهسازی
    رسيدن به اهداف سازمان بستگي به توانايي كاركنان در انجام وظايف محوله و انطباق با محيط متغير دارد. اجراي آموزش و بهسازي نيروي انساني سبب ميشود تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيطي، به طور مؤثر فعاليتهايشان را ادامه داده و بر كارايي خود بيفزايند. بنابراين آموزش و بهسازي، كوشش مداوم و برنامه ريزي شده به وسيله مديريت براي بهبود سطوح شايستگي كاركنان و عملكرد سازماني است.در گذشته چنين گمان مي رفت كه زمان آموختن با زمان كاركردن و زندگي كردن از هم جدا هستند و بنابراين براي آن ها آموزشي در خور توجه بود كه پيش از آغاز كار به افراد داده م يشد. بر اين گمان انسان براي زماني ميآموزد و سپس به زندگي و كار مولد و سودمند مي پردازد و زماني كه كار و زندگي آغاز مي شود، ديگربراي آموزش و پرورش جايي در خور توجه وجود ندارد. اين انديشه اكنون اعتبار ندارد و آموزش و پرورش با زيستن انسان همراه شده است)زگهوار تا گوردانش بجو(به نحوي که همه مردم براي همه وقت بايد به آموختن بپردازند و از تاز ههاي دانش بشري خود را تازه سازند و با نيرو و آگاهي بيشتر زندگي سودمند رادنبال كنند.


    آموزش وبهسازی نیروی انسانی
    آموزش همواره به عنوان وسيل هاي مطمئن در جهت بهبود كيفيت عملكرد و حل مشكلات مديريت مدنظر قرار مي گيرد و فقدان آن نيز يكي از مسائل اساسي و حاد هر سازمان را تشكيل ميدهد.بدين جهت به منظور تجهيز نيروي انساني سازمان و بهسازي وبهر ه گيري هر چه مؤثرتر از اين نيرو، بي شك آموزش يكي ازمهمترين و مؤثرترين تدابير و عوامل براي بهبود امور سازمان به شمار ميرود. لازم به تذكر است كه آموزش يك وظيفه اساسي در سازمانها و يك فرآيند مداوم و هميشگي است و موقت وتمام شدني نيست. كاركنان در هر سطحي از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده يا مشاغل پيچيده  مدير يا زيردست  محتاج آموزش و يادگيري و كسب دانش و مهارتهاي جديد هستند و بايد همواره براي بهتر انجام دادن كار خود از هر نوع كه باشد، روشها واطلاعات جديدي كسب نمايند و مضافاً اينكه هر وقت شغل كاركنان تغيير پيدا كند، لازم است اطلاعات و مهار تهاي جديدي براي ابقاي موفقيت آميز وظايف شغل مربوطه را فرابگيرد(ابطحی،32:1384).برنامه هاي آموزش كاركنان در يك سازمان ميتواند نياز به نيروي انساني متخصص در آينده را نيز رفع كند و تضميني براي حل مشكلات كاركنان باشد.

    مقدمه

    امروزه در بحث از علل پیشرفت های شگرف و رو به تزاید کشورهای توسعه یافته ،رعایت الگوها و استانداردهای تعریف شده در همه ابعاد از جمله زمینه های شغلی عنوان می شود. این امر عمدتاً از طریق نظارت مستمر، سیستماتیک وعلمی به عملکرد افراد درهمه سطوح حاصل شده است. بدیهی است اشکال این نظارت بر حسب موقعیت شغلی، اجتماعی،جغرافیایی و...... متفاوت است. در جایی ممکن است این نظارت از طریق مطبوعات اعمال شود و در زمینه ای دیگر از طریق متخصصان و صاحب نظران رشته مورد نظر، آنچه مسلم است نحوه اعمال این نظارت باید بصورت ظریف و با مکانیزم های تعریف شده و بدور از سوگیری و غرض ها باشد تا مفید فایده واقع شود(فرهادی،23:1381).

    دنیای كنونی، دنیای سازمانهاست و متولیان اصلی سازمان‌ها، انسان‌ها هستند. حتی با وجود  فناور شدن سازمان‌ها، نقش انسان به عنوان عامل حیاتی و استراتژیك در بقای سازمان كماكان باقی خواهد ماند.اكثر نظریه‌پردازان مدیریت منابع انسانی معتقدند كه سازمان‌ها باید پیش از هر تصمیم‌گیری مهم نظیر: ارتقاء، افزایش حقوق و دستمزد، جابجایی، انتصاب و اخراج، كاركنان خود را ارزیابی كنند و براساس معیارهایی مناسب، عملكرد، استعدادها، توانایی‌های بالقوه و اثربخشی آنان را مورد سنجش قرار دهند، زیرا برای بقا، رشد و پویایی سازمان و تحقق اهداف، نقش منابع انسانی خلاق، مبتكر، متعهد و توانمند، از اهمیتی حیاتی و جایگاهی ویژه برخوردار است. با بكارگیری صحیح نظام ارزیابی عملكرد، بی‌تردید می‌توان ضمن فائق آمدن بر مشكلات روابط كار و تعاملات سازمان، از قابلیت‌ها، توانایی‌ها و نقاط قوت و ضعف افراد، شناختی صحیح و جامع به دست آورد و اقدامات لازم را در زمینه تهیه برنامه‌های بهبود و توسعه آنها انجام داد و از این رهگذر منافع زیادی را متوجه سازمان كرد(یاوری،54:1387).

       از طرفی ویژگیهای خاص و پیچیده سازمان های تحقیقاتی ایجاب می کند تا با آگاهی از چالش های دید ارزیابی عملکرد و اهمیت آن در موفقیت اینگونه سازمان ها دامنه کار از شیوه های رایج ارزیابی که صرفاً به سنجش بعضی از عوامل انتزاعی می پردازد، فراتر رفته ومدلی موثر مبتنی بر تقویت رفتار و نگرش ارائه گردد(فرهادی،21:1381).

     ارزیابی علمکرد طی سالهای اخیر بطور گسترده ای به نقد کشیده شده و تعاریف جامعی از اهداف و عملکرد های آن درحوزه مدیریت منابع انسانی ارائه شده است. نگاهی گذرا به سیر تکاملی ارزیابی نشان می دهد که در مدیریت قدیم و کلاسیک بدان به مثابه کنترل در وظایف و کارکردهای مدیر نگریسته شده است ولی امروزه به صورت یک فرایند پویا، مستمر، کیفی و متقابل ( مدیر و کارکنان) بعنوان پاره سیستم اصلی مدیریت منابع انسانی کارکردی فراتر از اعطاء پاداش ، تأکید بر حمایت رفتار، ایجاد ارتباط بین مدیران و کارکنان و بهسازی منابع انسانی در سازمانها دارد.

      ارزیابی عملکرد بصورت فردی وسازمانی بعنوان ابزاری برای کنترل کیفیت اقدامات  مدیریت منابع انسانی بکار گرفته می شود و برآورد اقتصادی و کاوشگرانه از فعالیتهای مختلف یک سازمان است. امروزه به ارزیابی به دید وسیعتر یعنی مدیریت عملکرد تأکید می گردد. مدیریت عملکرد بعنوان یکی از پدیده های نوین در قلمرو مدیریت استراتژیک منابع انسانی و ارزیابی عملکرد یکی از مقوله و اجزای آن مطرح می باشد(لاراین،2001). 

    الگوها و روش‌های زیادی برای ارزیابی افراد وجود دارد. مسئله مهم در مورد بكارگیری آنها این است كه متناسب با شرایط سازمان باشند و نزدیك‌ترین تخمین به واقعیت را در اختیار كاربران قرار دهند.به زعم صاحب نظران مدیریت و سازمان، ارزیابی عملکرد یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی است. یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید بهسازی و ارتقاء توانمندی کارکنان سازمان باشد (لاراین ، 2001)

    بیان مسئله

    نیروی انسانی سرمایه اساسی و مهم یك سازمان را تشكیل می دهد كه در توسعه و رشد سازمان با توجه به ویژگی های جمعی ، مهارت ها و قابلیت هایش سهم بسزایی دارند .  به همین دلیل نیروی انسانی می تواند مهم ترین زیربنای سرمایه فكری باشد و از آنجا كه ارزیابی عملكرد كاركنان به منظور تشخیص نقاط ضعف و قوت ، افزایش توانائی ها و اتخاذ تصمیمات مدیریتی مناسب صورت می گیرد، بنابراین ارزیابی نیروی انسانی یكی از مهم ترین مباحث می باشد كه مدیران باید به آن توجه خاصی داشته باشند(اسفندیار،21:1389).

    ارزیابی عملکرد نیروی انسانی موجب بهبود سازمانی می شود. هنگامی که فرایند بهبود مستمر در سازمان به عنوان یکی از رسوم فرهنگی درآید، آن سازمان پیشرفت معنی داری کرده است و توسعه این پیشرفت همگام با مشارکت کارکنان می باشد. این پیشرفت، میزان تحقق اهداف نظم ارزیابی عملکرد را مشخص می نماید و میزان تحقق اهداف همان رضایت سازمان یا اثربخشی سازمان می باشد(عباس پور،20:1384).هدف ارزیابی عملكرد، شناسایی میزان اثربخشی و كارامدی كاركنان سازمان از طریق ایجاد و توسعه اطلاعات حیاتی منابع انسانی است(عباس پور،20:1384).

    ارزیابی عملكرد، نه تنها اطلاعاتی معتبر و صحیح را در اختیار مدیران قرار می‌دهد بلكه اطلاعات مناسبی را در اختیار كاركنان نیز قرار می‌دهد، آنان را نسبت به عملكرد و رفتارهای شغلی خود آگاه می‌سازد و باعث می‌شود تا به نقاط قوت و ضعف عملكرد خود پی ببرند. این اطلاعات، پایه مناسبی برای اصلاح و بهبود رفتارهای شغلی و رشد و پرورش شخصیت كاركنان خواهد بود(آرمستردانگ،1381،نقل ازاعرابی).آموزش و بهسازی به تلاش برنامه ریزی شده ای اشاره می کند که به وسیله یک سازمان برای تسهیل یادگیری رفتار مرتبط با شغل بر روی بخشی از کارکنان اعمال می شود. همچنین آموزش و بهسازی به افزایش سطح مهارت فردی در یک یا چندحوزه تخصصی منجر می شود و از این طریق زمینه های انگیزش لازم برای انجام شایسته وظایف شغلی فراهم گردیده و بهبودمی یابد(عباس پور،34:1387).

    به عبارتی بهسازی منابع انسانی شامل مجموعه فعالیت هایی است که توانایی انسان را برای رسیدن به بالاترین پتانسیل افزایش می دهد. آموزش یكی از عناصر کلیدی استراتژی دولتها برای کاهش فقر است. استراتژی های بهسازی نیروی انسانی را می توان به دو گروه تقسیم كرد:

    یك گروه برای كاهش دادن یا مهار كردن نارسایی های موجود به كار گرفته می شوند و گروه دوم برای جلوگیری از بروز نارسایی ها به كار برده می شوند. اگرچه برمبنای این دو پایه استراتژی های فراوانی به اجرا درمی آید(رابینز،1378: 105)

    صاحبنظران مدیریت و سازمان ارزیابی عملکرد را یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی می دانند.یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید ارتقاء و بهبود توانمندی کارکنان باشد. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی، به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر كارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، كوشش مداوم و برنامه ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی كاركنان و عملكرد سازمانی است(زادهدی،1384:ص34).

    ارزیابی عملکرد به عنوان فرآیندی یکپارچه است که با بهسازی افرادی که در سازمانها کار می کنند و نتیجه ای که از بازخورد ارزیابی در سازمان ارائه می گردد، نقاط ضعف مشخص و کارکنان را به خلاقیت و کسب آموزش و انگیزش و بهبود عملکرد وا می دارد .همچنین انجام صحیح ارزیابی کارکنان با کیفیت را تشویق به ماندگاری و رضایت از سازمان می نماید(عباس پور،1384).ارزیابی عملکرد مبنای تصمیم گیری های مهم برای فرد و سازمان خواهد بود و اگر این فرایند به بهترین شکل تعریف و اعمال گردد، موجب می شود که افراد انگیزش مضاعفی در مشارکت و بهره وری داشته باشند.

    در قلمرو این تحقیق جهت ایجاد سازمانی با نیروی انسانی کارآمد راهی جز توجه به آموزش ،تقویت خلاقیت،ابتکار و انگیزه ندارد. جهت دستیابی به این اهداف، در مرحله نخست عملكرد باید كاركنان به نحو مطلوب مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند و پس از مشخص شدن نقاط ضعف و قوت كاركنان در زمینه های فوق، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام نمود. به عبارت بهتر با  ارزیابی عملكرد باید در بهسازی و پرورش نیروی انسانی كوشید. دراین تحقیق دانشکده فنی شهید رجائی به منظور قلمرو تحقیق در نظر گرفته شده است، چرا که در این سازمان فرم های ارزیابی عملکرد اولا" تعداد محدودی از کارکنان و به صورت جزئی انجام  می شود ،ثانیا" کارکنان به طور سلیقه ای و دور از واقعیت پاسخگوی فرم ارزیابی هستند و ثالثا" بعد از انجام ارزیابی نتایج آن هیچ گونه بازخوردی در بهسازی کارکنان ندارد.

    همچنین فرآیند ارزیابی عملکرد در سازمان مورد نظر تعیین شکاف و ارائه راهکارهایی برای بهسازی نیروی انسانی را شناسایی می کند.بنابراین این تحقیق به دنبال شناسایی تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی است.

    فهرست مطالب

    فصل اول:کلیات تحقیق 6

    مقدمه 6

    1-1.بیان مسئله 8

    1-2.اهمیت وضرورت موضوع 11

    1-3.مدل مفهومی تحقیق 14

    شکل1-1.مدل مفهومی تحقیق 14

    1-4.اهداف تحقیق 15

    1-5.سوال های تحقیق 16

    سوال اصلی 16

    سوال های فرعی 16

    1-6.فرضیه های تحقیق 17

    فرضیه اصلی 17

    فرضیات فرعی 17

    1-7.قلمرو تحقیق 17

    1-8.تعریف واژه های تحقیق 18

    3-2.روش تحقیق 74

    3-3.جامعه آماری تحقیق

    3-4- حجم نمونه

    3-5 نحوه گردآوری داده ها

    3-6- ابزار تحقیق

    جدول شماره (3-1): جدول شماره گویه های  متغیر های پژوهش

    3-7.روایی وپایایی ابزار تحقیق

    جدول3-3.پایایی پرسشنامه بااستفاده ازآلفا کرونباخ

    3-10تجزیه و تحلیل دادهها

    منابع

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال,بررسی,فرآیند,ارزیابی,عملکرد,در,دانشکده,ها,و,ارائه,راهکارهایی,جهت,بهسازی,نیروی,انسانی, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 14:06

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,با,کیفیت,سرور مجازی المان, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 203 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:45

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : محصولات,ارایشی,با,کیفیت,و,ارزان, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 222 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:44

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:34

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:32

لینک دوستان

خبرنامه